خریدار کتاب قدیمی و دست دوم (درسی و غیر درسی) در مشهد

کتاب میم
9 می, 2024
4 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
2EF43431 2F92 430D B08E 6A98DD76D1F2 scaled

کتب قدیمی و دست دوم به چهار دسته زیر تقسیم می‌شوند: 

مجموعه کتاب‌های آموزشی درسی و کمک درسی، کنکور و دانشگاهی را اگر سال چاپ و ویرایش آن قدیمی باشد، ما به صورت «کاغذ وزنی یا کیلویی» خرید می کنیم. به این دلیل که، محتوای متن کتاب تغییر می‌کند و یا اگر هم تغییر نکند، دانش‌آموزان و دانشجویان از خرید آنها، استقبال نمی‌کنند.

برای فروش کتاب‌های درسی، کمک درسی، کنکور و دانشگاهی دست دوم و قدیمی و یا انواع کاغذ باطله خود، کافی است با همکاران ما تماس بگیرید تا با شما سایر هماهنگی‌ها را انجام دهند.

شماره تماس مجموعه ما، جهت هماهنگی خرید کتاب‌های درسی قدیمی و کاغذ باطله شما:

  • ۰۹۱۵۶۲۸۹۱۳۱ ۰۹۱۵۷۰۰۸۵۱۸ مقدم

در صورتی که همشهریان گرامی، خود کتاب‌های درسی باطله را برای ما بیاورند، محدودیتی برای تعداد کتابها و یا وزن آنها وجود ندارد. هر تعداد و یا هر وزن کمی (حتی زیر ۱۰ کیلوگرم) را خریداریم.

تمام تلاش ما این است که باعث رضایت مشتریان باشیم. 

برای فروش کتاب‌های غیر درسی و عمومی خود کافی است، با همکاران ما تماس بگیرید. سپس اطلاعات مختصری دربارهٔ موضوع و تعداد کتاب‌های خود به همکاران دهید. برای درک بهتر از کتابخانهٔ شخصی شما، یک عکس کلی از کتاب‌های خود گرفته (مشابه عکس در تصویر)، و برای همکاران ما ارسال کنید. سایر هماهنگی‌ها با شما صورت می‌گیرد.

شماره تماس جهت هماهنگی خرید کتاب‌های قدیمی و دست دوم عمومی و غیر درسی شما:

  • ۰۹۳۸۱۱۸۸۶۹۶ _ ۰۹۰۵۱۳۷۷۶۱۴

نمونه کتب خریداری ما:

خریدار کتاب‌های درسی و کمک درسی قدیمی، کتاب‌های کنکور و تست دست دوم و کارکرده، کتاب‌های دانشگاهی و تخصصی استفاده شده و کتابخانهٔ شخصی قدیمی شما در مشهد.

خریدار کتاب دست دوم و قدیمی (غیر درسی و درسی) درب منزل در مشهد

۰۹۱۵۷۰۰۸۵۱۸ شماره تماس جهت خرید کتاب‌های قدیمی و دست دوم درسی مانند: کتاب‌های کمک درسی، کنکور، تست، آموزشی، دانشگاهی و تخصصی درب منزل شما در شهر مشهد. ۰۹۱۵۶۲۸۹۱۳۱ شماره تماس جهت خرید کتاب‌های قدیمی و دست دوم غیر درسی مانند: کتاب‌های رمان، ادبیات، تاریخی، شعر و دیوان، چاپ سنگی، داستان، مذهبی، نمایشنامه و فلسفی درب منزل شما در شهر مشهد.

خریدار انواع مجله و نشریه قدیمی قبل از انقلاب درب منزل در شهر مشهد

۰۹۱۵۶۲۸۹۱۳۱ شماره تماس جهت خرید انواع مجلات و نشریات قدیمی چاپ قبل از انقلاب مانند: مجله‌های ستاره سینما، جوانان، اطلاعات هفتگی، اطلاعات بانوان، سپید و سیاه و سایر نشریات قدیمی درب منزل شما در شهر مشهد.

خریدار کتاب‌های چاپ سنگی و خطی در شهر مشهد

۰۹۱۵۶۲۸۹۱۳۱ شماره تماس جهت خرید کتاب‌های قدیمی چاپ سنگ و کتب خطی مانند: کتاب‌های قرآن قدیمی، مذهبی قدیمی چاپ سنگی، کتب تاریخی چاپ سنگ و خطی، با بالاترین قیمت در شهر مشهد.

قیمت کتاب قرآن قدیمی چاپ سنگی یا خطی؟

بسیار پیش آمده که عزیزان تماس گرفتند و گفتند یک جلد کتاب قرآن خیلی قدیمی دارند و چقدر ارزش و قیمت دارد. خب کتاب قرآن کریم که بسیار بسیار ارزشمند است. هدف ما هم از این مطالب، ارزش ریالی این کتاب آسمانی است. تا بتوانیم به سوال هموطنان پاسخی داده باشیم و کتاب‌های قدیمی چاپ سنگی و خطی مانند قرآن آنها را قیمت‌گذاری کنیم. خیلی ساده بگویم، اگر کتاب شما قرآن چاپ سنگی باشد، به لحاظ قیمت ارزش ریالی زیادی ندارد، اما اگر کتاب شما کتاب قرآن دستنویس و خطی داشته باشید، از نظر قیمت ارزشمند و متقاوت است.

قیمت کتاب خطی قدیمی قرآن و کتاب‌های قدیمی دستنویس چقدر است؟

داشتن یک کتاب خطی و نفیس هیجان‌انگیز است. چرا که برای خیلی از افراد میراث خانوادگی است. البته این به این معنی نیست که تمام کتاب‌های خطی ارزشمند هستند. برای دانستن این موضوع که کتاب نسخه خطی شما چقدر ارزش دارد و چه قیمتی دارد، باید توسط کارشناس کتب قدیمی دستنویس و خطی ارزش‌گذاری شود. مشخصاتی که بر قیمت کتاب خطی تاثیرگذار است: موضوع نسخه و کتاب خطی، تذهیب دارد یا ندارد، کامل بودن صفحات داخلی کتاب خطی، جلد نسخه خطی، کیفیت ظاهری نسخه، وجود خط زیبا توسط استاد خط بنام، نام خطاط، نام نگارنده، تاریخ نوشته یا رقم دار بودن و بسیار ویژگی‌های دیگر، که مشخص می‌کند ارزش کتاب خطی شما چقدر است. البته بنده به شخصه توصیه می‌کنم کتاب خطی خود را نفروشید. چون اگر نیاز به مبلغ کتاب دارید، در کشور ما زیاد توجه خاصی به کتب خطی نمی‌شود. اندک کتابخانه‌ها و کلکسیونرها خرید دارند و آنها هم بودجه محدودی دارند.