بازخورد درباره این کالا

هدیه حال اثر اسپنسر جانسون

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

هدیه حال اثر اسپنسر جانسون

با اطمینان خرید کنید، کتابفروشی میم دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

نمایش بیشتر - بستن
مشخصات کتاب

هدیه حال

اثر اسپنسر جانسون

  • ترجمه سعید طاهری
  • چاپ سال ۱۳۹۱
  • ۱۳۶ صفحه
  • انتشارات نسل نو اندیش
  • قطع: رقعی
  • جلد: شومیز

بخشی از کتاب

خواننده ی عزیزی که سطرهای این کتاب را از نظر می گذرانی و نمی دانم چه نظری درباره ی آن داری ، دلم می خواهد بدانی که برای رسیدن کتـاب بدین مرحله ، چه زحمت ها که بدون توقع و منت کشیده شده است تا تو امروز با فراغ بال و آزادی خیال صفحههای آن را به تندی ورق بزنی و شاید جمله ای و یا نکته ای از آن در گوشه ی ذهنت جای گیرد و همان در اندیشه و زندگیت مؤثر افتد . نمیدانم ، شاید هـم زمـانی که سطرهای این کتاب را از پی هم می خوانی ایراد بگیری که چرا آن را همانند داسـتان هـای « ربـه کـا » و یا « آرزوهای بزرگ » شورانگیز و لطیف نیافته ای .

به تو می گویم داسـتان هـای این نویسندهی بزرگ که ده‌ ها میلیون نسخه از کتاب های او در سراسر جهان به فروش رفتـه انـد ، همگی از جملـه هـایی سـاده و شاید تاحـدى کسل کننده اما پرمعنا تشکیل یافته اند و مترجم نیز سعی داشـته چه در روح و چه در ظاهر رعایت امانت را بنماید و از شما می خواهـد کـه در هنگام خواندن کتاب از ایرادگیری نسبت به جمله های آن پرهیز کنید و به عمق معنای آن توجه نمایید .

در پایان نیز ضمن تشکر از زحمات همه ی عزیزانی که در نگارش و چاپ کتاب دستی داشته اند این ترجمه را به پدر و مادر عزیزم و همچنین عزیزانم سرکار خانم نیره طاهری املشی و همسر گرامیشان جناب آقای مهندس بهمن اعتمادی تقدیم می نمایم و سلامتی و بهروزی آنان را از خداوند بزرگ خواستارم .

سعید طاهری

 

چاپ قدیمی، اصلی کتاب هدیه حال  با تخفیف ویژه در کتابفروشی میم

اگر این کتاب را دوست داشتید، کتاب مکمل راز  را به شما پیشنهاد میکنیم

پیج اینستاگرام

کانال تلگرام

امتیاز کاربران به:

هدیه حال اثر اسپنسر جانسون (0نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط