بازخورد درباره این کالا

شور زندگی اثر ایروینگ استون، چاپ اصلی

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

شور زندگی اثر ایروینگ استون، چاپ اصلی

چاپ اصلی و قدیمی کتاب شور زندگی. متن کامل و بدون سانسور. با ارزان ترین قیمت بازار.

“دوستان توجه داشته باشید کتاب چاپ اصل می باشد. چون چندین مرتبه سوال شده است اینجا دومرتبه تکرار می کنیم. قیمت به دلیل تخفیف ارزان تر ثبت شده است. قیمت ارزان دلیل بر خراب بودن کتاب نیست.”

نمایش بیشتر - بستن

مشخصات کتاب

شور زندگی

اثر ایروینگ استون

بخشی از کتاب:

ونسان وان گوک راتنها بدان سبب نمیشناسند که نقاش چیره دستی بوده است ؛ بزرگی زندگی او کمتر ازبزرگی آثار او نیست . هماهنگی درمیان هنرو زندگانی او شگفت آور است . عمرخروشان وشتابنده ودردناك این مرد خود نقش زنده ای ازهنرش بود ؛ همانگونه که هر اثرش گوئی پاره ای از عمر ، و لخته ای از وجودش بوده است

وان گوک به نقاشی دست زد، زیرا در پی یافتن وسیله ای بود که با آن عطش درونی خود را فرونشاند . اگر نگوئیم که بار رسالتی برپشت داشت ، باری ناگزیر به تصور این معنائیم که سرچشمه نيروئی قہار، نظیر همان نیروئی که در شکم کوه آتش فشان است ، درنهاد او بود و او می بایست دهانه ای بیابد تا راه آن را به بیرون بگشاید.

ونسان وان گوک یکی از پهلوانان غم است . حاصل زندگی او در این در سخن خلاصه میشود غم بهتر از شادی است.

در نامه ای به برادرش می نویسد  رنج کشیدن بدون شکوه کردن ، یگانه درسی است که باید دراین زندگی آموخت.

درسی که زندگی خود او میآموزد اندوه بار وعبرت انگیز است . ماجرای او بار دیگر به یاد می آورد که افسانهٔ عمرچه بي معنى ومعمائی است و نام آورى وشکوه وغنای بعد از مرگ خود نیست ، مگر دلیل دیگری بر بی اعتباری زندگی. وان گوگ در دوران زندگی خود، از تحصیل نان روزانهٔ خویش عاجز بوده ومی بایست همواره دست طلب بسوی برادرش دراز کند. سرانجام هم فقر و تهی دستی یکی از علل خود کشی او گردید اما امروز اگر مجموع تابلوهای او را درجائی جمع کنند و به فروش گذارند، یکی از بزرگترين ثروت های دنیارا دربهای آنها باید پرداخت.

درباره کتاب شور زندگی

كتاب حاضر که آمیختهٔ دلپذیری از افسانه و حقیقت است ، سر گذشت زندگی وان گوک را درقالب داستان عرضه می کند. با آنکه قسمت هائی از کتاب ازروی تخیل پرداخته شده، میتوان داشت که روح وجوهر واقعیت در آن کم نیست. ایروینگ استون ، نویسندهٔ امریکائی، با شکیبائی فراوان مدارك معتبر را درباره وان گوک گردآورده، بهمهٔ نقاطی ک اقامتگاه یا گذرگاه اوبوده است، سفر کرده و وضع محل را به چشم دیده است ، با همهٔ کسانی که خاطره ای یا روایتی از زندگی نقاش هلندی داشتند، گفتگو نموده و کوشیده است تاحتى المقدورتصویری شبیه به اصل از ماجرای او به پردازد .

نامه های و نسان به برادرش تئو منبع گرانبهائی برای پژوهش در حال اوست . این نامه ها نه تنها راهنمای صادقی برای وقوف به نحوه زندگی واحساس وافکار او هستند، بلکه از نظر ادبی نیز خود شاهكار لطف وسادگی به شمار میروند.

محمد علی اسلامی ندوشن

چاپ قدیمی، اصلی کتاب شور زندگی با تخفیف ویژه در کتابفروشی میم

اگر این کتاب را دوست داشتید، کتاب خاکی و آسمانی را به شما پیشنهاد میکنیم

پیج اینستاگرام

کانال تلگرام

امتیاز کاربران به:

شور زندگی اثر ایروینگ استون، چاپ اصلی (0نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط