بازخورد درباره این کالا

کاراگاه پووارو ، معمای صندوق بغداد اثر آگاتا کریستی

موجود

  • ارسال توسط کتابفروشی میم
تومان95.000
بروزرسانی قیمت: 2 ژوئن 2024
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کاراگاه پووارو ، معمای صندوق بغداد اثر آگاتا کریستی

 

با اطمینان خرید کنید، کتابفروشی میم دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

مجموعه داستانهای کاراگاه پووارو 

مقدمه کتاب کاراگاه پووارو

شخصیت پووارو 

کاراگاه پووارو که سبیلی براق و موهای ی روغن زده دارد، کاراگاه خصوصی عجیبی است. او قبلا در بلژیک پلیس بوده، اما بعدا استعفا داده است. در واقع بعد از استعفا، قهرمان داستانهای خانم کریستی شده است. وی که آدمی مغرور، مؤدب و کمی هم بامزه است، با زبانی صحبت میکند که مخلوطی از انگلیسی و کمی فرانسوی است.

ولی او با اینکه در آثار خانم کریستی آدمی ریزه میزه است، اما مغز بزرگی دارد. چرا که همیشه با ( به قول خودش ) «سلولهای ریز خاکستری مغزش» و با استفاده از روان شناسی، گره کورِ هر جنایتی را باز می کند.

این کاراگاه مشهور، قهرمان ۴۱ داستان از ۷۵ اثر آگاتا کریستی بود. اما بالاخره در رمان پرده در اثر بیماری قلبی و آرتروز (درد مفاصل) دارفاني را وداع گفت.

شخصیت خانم جین مارپل 

اما اینو کریستی نویسنده چیره دست ، غیر از شخصیت پووارو، قهرمان دیگری نیز خلق کرد. این قهرمان پیرزنی به اسم جین مارپل بود. مارپل زنی مجرد و بسیار باهوش است و همه چیز را با عینک شک و تردید نگاه میکند. به علاوه، او همیشه مضطرب و منتظر اتفاق بدی است. عجيب اینکه اغلب هم پیش بینی هایش درست از آب در می آید. این پیرزن با اینکه مثل پووارو مغزی پیچیده دارد، اما نتوانسته شهرتی به اندازه یو وارو به دست آورد. 

امتیاز کاربران به:

کاراگاه پووارو ، معمای صندوق بغداد اثر آگاتا کریستی (0نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط