بازخورد درباره این کالا

آرزوهای یک زن اثر سیدنی شلدون

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

آرزوهای یک زن اثر سیدنی شلدون

چاپ اصلی و قدیمی

با اطمینان خرید کنید، کتابفروشی میم دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

مشخصات کتاب آرزوهای یک زن به قلم سیدنی شلدون

  • ترجمه شراره شهلائی
  • چاپ سال ۱۳۷۱
  • قطع: رقعی
  • جلد: شومیز

بخشی از کتاب آرزوهای یک زن:

کتاب حاضر از جمله معدود رمان هائی است که در زبان انگلیسی درباره زندگی، شخصیت و افکار سوداگران الماس در آفریقای جنوبی، برشته تحریر درآمده است. معدود بودن ازاین جهت می باشد که اكثر نویسندگان آمریكائی معمولا موضوع های پولساز، جنجالی وعاری از ملاحظات انسانی را ترجیح می دهند و كمتر به فکر می افتند که از زندگی خصوصی وپرماجرای سوداگران الماس ( که در عین حال افراد قدرتمندی در صحنه اقتصاد نیزهستند) پرده بردارند.

داستان این کتاب در اواخر قرن نوزدهم روی می دهد و تا دهه۱۹۸۰ ادامه می یابد. یک کشاورز ایرلندی به نام «جیمی مك گریگور» که از بينوائی خود به ستوه آمده است، در دوره معروف به تب الماس راهی آفریقای جنوبی میشود، بخت و اقبال با او یاری می کند و ثروت سرشاری را برای دخترش به نام كيت بلكول باقی می گذارد. دختر جوان پس از تحصیل در رشته بازرگاني وتجارت در لندن، به آفریقای جنوبی باز می گردد و کسب و کار پدر را دنبال می کند. كيت بلكول شخصیت پیچیده ای دارد: با اراده است.

هوش وزیر کی فوق العاده ای دارد. برخی صفات مثبت انسانی ( نظیر خیرخواهی و نوع دوستی) را از خود بروز می دهد. اما به قدری در کار تجارت غرق می شود که وجود واقعی خویش را احساس نمی کند؛ درواقع او و کسب وکارش به يك فرد واحد تبدیل میشوند این كامیابی ها، او را به زنی خودپسند تبدیل می کند؛ خودپسندی از جهت که می کوشد تا خود را الگوی فرزندش قرار دهد و وی را به رام خود بکشاند. اما درعمل، وی را به تباهی می کشاند وقربانی خودخواه خود می سازد. . .

امتیاز کاربران به:

آرزوهای یک زن اثر سیدنی شلدون (0نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط