بازخورد درباره این کالا

شراره اثر سعید حاجی اوقلی

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

شراره اثر سعید حاجی اوقلی

چاپ اصلی با تخفیف ویژه 

با اطمینان خرید کنید، کتابفروشی میم دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

کتاب شراره اثر سعید حاجی اوقلی

  • چاپ اول سال ۱۳۹۳ 
  • نشر بهنود 
  • ۴۷۲ صفحه 
  • قطع: رقعی 
  • جلد: گالینگور (سخت)  

بخشی از متن کتاب شراره:

در یکی از روزهای گرم مرداد ماه سال یک هزار و سیصد و پنجاه و سه، بعد از ظهری گرم و خشک محل های که پانزده خانواده بیشتر در آن زندگی نمی کردند. کوچه ای بن بست. جنوب شهر تهران نزدیک ریل راه آهن تهران- اهواز، اواسط کوچه دو تا درخت میانسال توت بود که هیچ وقت میوه نداد و قد هر کدام از ارتفاع تک تک ساختمان های داخل کوچه بلندتر بود. وسط کوچه جوی آبی قرار داشت که یک سرش از زیر دیوار خانه انتهای کوچه به جایی رفته بود که نمیدانستم کجاست بیشتر محل جمع شدن زباله و سنگ ریزه هایی بود که هیچ وقت نتوانستم بفهمم که این سنگ ریزه ها از کجا می آیند و غلت زنان به کجا میروند.

زباله ها هم که حکایت از نوع غذاهای مصرفی افراد محله داشت بیشتر شامل پوست سیب زمینی، پیاز، بادمجان و چند قطعه استخوانی بود که بعضی وقت ها جلو عبور آب داخل جوی را که آرام ولی بایسته جریان داشت را می گرفتند. فردای هر روز میتوانستم از زباله هاى داخل جوى آب نوع غذا مصرفی ساکنان محله را حدس بزنم. آن روز من و شش تای دیگه از پسرهای محله طبق قرار ساعت دو و نیم بعد از ظهر تو ظل گرما جمع شدیم زیر سایه آن دوتا درخت توت، که هیچ وقت میوه ای از آن نصیب کسی نشده بود. چرای آن را هرگز نفهمیدم. تا اینکه بعدها که بیشتر درس خواندم بخصوص کتاب گیاه شناسی را، فقط گرم و میتونستم حدس بزنم که یا هر دو نر هستند یا هر دو ماده.

 

در ادامه 

امتیاز کاربران به:

شراره اثر سعید حاجی اوقلی (0نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط