بازخورد درباره این کالا

تأثیر از فاصله اثر پل ژاگو

موجود

  • ارسال توسط کتابفروشی میم
تومان120.000
بروزرسانی قیمت: 2 ژوئن 2024
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تأثیر از فاصله اثر پل ژاگو

Paul-Clément Jagot

> متافیزیک 

> شفابخشی

نمایش بیشتر - بستن

کتاب تأثیر از فاصله

 

کتاب تأثیر از فاصله با عنوان فرعی درس های عملی برای تأثیر گذاری روانی از فاصله، تله پاتی و تلقین روحی به قلم روان شناس مطرح فرانسوی پل کلمان ژاگو معروف به «پل ژاگو» با ترجمهٔ آقای ساعد زمان می باشد، که اولین بار سال ۱۳۷۳ در انتشارات ققنوس چاپ و انتشار یافت.

 


 

برای تأثیر گذاشتن بر دیگران «چه از فاصله نزدیک و چه از دور» راهی مطمئن وجود دارد. راهی که آن قدر ظریف است که به راحتی نادیده گرفته می شود و در عین حال به حدی عمیق است که هیچ کس از تأثیرات نامرئی آن برکنار نمی ماند.

این راه، خاصیت ارتباطی، غالب و جذب افکاری است که با قدرت زیادی منتشر شوند.

برخی افراد، بدون آنکه کوچکترین توجهی به این مطلب داشته باشند که موفقیت هایشان کاملاً مرهون فعالیت شدید تشعشعی یک ساختار روانی نیرومند است، دائماً این قدرت را، ضمن نادیده گرفتن یا
حتى مخالفت با آن، به کار می برند.

و برخی دیگر مایلند یاد بگیرند چگونه به نحو احسن از این تأثیر بهره ببرند. این کتاب مخصوصاً برای گروه دوم نوشته شده است. به همین دلیل روشن بودن وضوح و سادگی ویژگی اصلی آن است.

 


 

کتاب تأثیر از فاصله

 

قسمت اول کتاب به بررسی تئوری ها و روش های علمی می پردازد که شناخت کامل آنها برای کسی که می خواهد تأثیر روانی از راه دور یا هرگونه تأثیر دیگر روانی را به کار گیرد، ضروری است. بنابراین به هر یک از این دو مبحث یک فصل کامل اختصاص داده شده است.

 


 

مثل بسیاری از توانایی های دیگر، هر کس کم و زیاد دارای توانایی های عملکرد در فاصله دور می باشد. اما این کتاب دقیقاً برای اشخاصی نوشته شده که توانایی های لازم برای دستیابی به سطح مناسب امکاناتشان و حداکثر تأثیر را ندارند و باید آن را از طریق آموزش تقویت کنند.

 


 

کتاب در بیان شرح، درس های عملی برای تأثیر گذاری روانی از فاصله، تله پاتی و تلقین روحی. خرید کتاب تاثیر از فاصله نوشته پل ژاگو. کتاب تاثیر از فاصله پل ژاگو ترجمه ساعد زمان چاپ قدیمی. آثار پل ژاگو چاپ قدیمی.

 


 

در ا‌دامه 

امتیاز کاربران به:

تأثیر از فاصله اثر پل ژاگو (1نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط خاطری در تاریخ

    مطالعه ی کتاب تأثیر از فاصله، درس های عملی برای تأثیر گذاری روانی از فاصله، تله پاتی و تلقین روحی نوشته پل ژاگو رو به همه پیشنهاد می کنم. ممنون بابت معرفی و توضیحات خوب توسط سایت کتابفروشی میم.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط