بازخورد درباره این کالا

مجمع الجزایر گولاک اثر آلکساندر سولژنیتسین

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب: , , , , , , ,
مشخصات کتاب
+ اطلاعات بیشتر
کتاب میم دارای «نماد اعتماد» از وزرات صمت
بیش از ۱۵ سال سابقه | با اطمینان بخرید

ناموجود

  • ارسال توسط کتابفروشی میم
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 23 ژوئن 2024
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

مجمع الجزایر گولاک اثر آلکساندر سولژنیتسین

مجمع الجزایر گولاگ که سولژنیتسین اسمش را پژوهش ادبی گذاشته است، دربارهٔ گمراهی ها و انحراف های تبهکارانه قرن بیستم و ایده ئولوژی های استبدادی اش، حقیقتی را باز می گوید که در نظر اول ناگفتنی و تشریح ناپذیر به نظر می آید. برای اینکه مجمع الجزایر به هیچ وجه داستان نیست، زاده تخیل نیست، اثر هنری تازه ای است.

> ادبیات روس

نمایش بیشتر - بستن
  • برندهٔ جایزه نوبل ادبیات
  • چاپ اصل و متن کامل
  • کیفیت جلد و داخل کتاب خوب
  • چاپ اول
  • بسیار کمیاب و خاص

کتاب مجمع‌الجزایر گولاگ، چاپ قدیمی

پژوهشی تاریخی-ادبی نوشتهٔ آلکساندر سولژنیتسین دربارهٔ رژیم سرکوب ‌کننده شوروی بین سال های ۱۹۱۸ تا ۱۹۵۶ میلادی می باشد. کتاب حاضر توسط آقای عبدالله توکل به فارسی ترجمه و در سال ۱۳۶۶ در انتشارات سروش (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) چاپ و انتشار یافت.

«سولژنیتسن» در سال ۱۹۷۰ میلادی، جایزه ی «نوبل ادبیات» را به دست آورد اما نپذیرفت برای دریافت جایزه اش به شهر «استکهلم» برود، چرا که نگران بود حکومت شوروی، اجازهٔ بازگشت به کشور را به او نخواهد داد.

خلاصه

مجموعه مجمع‌الجزایر گولاک شرح یکی از دهشت بارترین جنایت هایی است که تاکنون در تاریخ جهان، علیه بشریت صورت گرفته است. گزارش کاملی از تاریخ و نحوه کار و وسعت دستگاهی است که نامش بازداشتگاه مرگ است.

نکته دیگری که در این کتاب به چشم می خورد این است که مجمع الجزایر گولاگ از لحاظ مذهبی، آغشته به ایمان عمیقی است. ناگفته نماند که سولژنیتسین راه ایمان آوردن به خدا را در زندان از يك دانشجوی جوان دانشگاه مسکو یاد می گیرد.

اهمیت مجمع الجزایر گولاگ از حدود «قضیه» شوروی فراتر می رود. انسان بی سلاح در پیکار نابرابری که با قدرت زمینی و تجاوز پیشه و نیرنگ باز آغاز کرده است، در خلال قرن ها، در هیچ گوشه ای از روی زمین مدافعی روشن بین تر و نیرومندتر و حلال زاده تر از سولژنیتسین پیدا نمی کند. این حلال زادگی و شرعیت زاده دو چیزی است که هيچ يك از بدگویان جیره خوار و نابینای او نمی تواند انکار کند. یکی عذابی که دیده است و دیگر،
نبوغی که دارد.

خرید کتاب

برای خرید کتاب مجمع‌الجزایر گولاک چاپ قدیمی با تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت، به سایت کتابفروشی میم مراجعه فرماییدسپس کتاب را به سبد خرید خود اضافه کنید. وارد گزینه سبد خرید (بالای صفحه سمت چپ) شوید و ثبت سفارش را انجام  دهید. همچنین در صورت مشکل می توانید به قسمت پشتیبان آنلاین (پایین صفحه سمت راست رنگ قرمز) پیام بدهید.

 

توضیحات تکمیلی

مجمع الجزایر گولاک اثر آلکساندر سولژنیتسین
ویژگی کتاب ها
نویسنده

آلکساندر سولژنیتسین

مترجم

عبدالله توکل

ناشر

انتشارات سروش

دسته

ادبیات روس, تاریخ روس, جایزه نوبل ادبیات

سال چاپ

۱۳۶۶, چاپ اول

تعداد صفحات

۷۷۸

کیفیت

خوب

نوع جلد

شومیز

قطع (اندازه)

رقعی

امتیاز کاربران به:

مجمع الجزایر گولاک اثر آلکساندر سولژنیتسین (0نفر)
کیفیت کتاب
0
محتوای کتاب
0
سهولت استفاده از سایت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

محصولات مرتبط